مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور 

هرمزگان در بخش آقایان عنوان قهرمانی را کسب کرد 



نفرات برتر مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور در  رده های سنی نونهالان و نوجوانان در بندرعباس مشخص شدند.
 
مسابقات  اسلالوم قهرمانی کشور در رده های سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی هیات قایقرانی استان هرمزگان در پیست نیروی دریایی بندرعباس برگزار شد.
در این مسابقات استان‌های هرمزگان، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری، فارس، خراسان رضوی و لرستان در در بخش کایاک و کانو با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در بخش تیمی بانوان البرز با ۱۸ امتیاز قهرمان شد. تهران با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هرمزگان با ۱۲ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
در بخش آقایان  هرمزگان با ۲۱ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.  تهران با ۱۵ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرد و قزوین با ۱۴ امتیاز سوم شد.
در مسابقات  انفرادی در  کایاک اسلالوم بانوان رده سنی نوجوانان پرنیان محمدی از تهران اول شد. شیرین شیرخانی از خراسان رضوی دوم  و هستی پرون از البرز  سوم شد. 
در کایاک اسلالوم  بانوان رده سنی نونهالان آرمیتا کلائی از تهران عنوان نخست را کسب کرد. صحی عظیمی‌نژاد از هرمزگان  دوم شد  و مهتا ناشر از البرز در مکان سوم ایستاد. 
در کانو اسلالوم بانوان رده سنی  نوجوانان،  ریحانه عسکری از البرز  مقام اول را کسب کرد. آیلین مومنی از هرمزگان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. 
نگار محمدی‌زاده از قزوین  سوم شد.
در کانواسلالوم بانوان رده سنی نونهالان،  مریم عزیزی از البرز ، سامیه شالباف از قزوین  و اسما خانه‌ زر از هرمزگان  اول تا سوم شدند. 
در کایاک اسلالوم آقایان رده سنی نوجوانان،  پرهام نوری از تهران اول شد. محمد مهدی نصیری از قزوین دوم و مهدی رئیسی از هرمزگان در مکان  سوم  ایستاد. 
در کایاک اسلالوم آقایان رده سنی نونهالان،  سام نوری نسب از هرمزگان عنوان قهرمانی را کسب کرد.  
مهدی‌یار شیرمحمدی از تهران دوم  و محمد پارسا اکبرآبادی از البرز دوم و سوم شدند. 
در کانواسلالوم آقایان رده سنی نوجوانان،  سجاد احسانی از هرمزگان مقام اول را کسب کرد. ، پرهام فتاحی از قزوین مقام دوم و علی پورمند آذری از البرز  سوم شد. 
در کانواسلالوم آقایان رده سنی نونهالان،  طاها مومند از هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد.  پرهام سلیمانی از قزوین دوم شد  و آرین احدی از تهران در مکان سوم ایستاد. 
مراسم اختتامیه مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور رده سنی نونهالان و نوجوانان ،  با حضور سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران،  مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، روزبه  زابلی و فاطمه مرادی معاونین اداره کل ورزش و جوانان ،  محمد یوسفی رئیس تربیت بدنی منطقه یکم نداجا، آررو  پاسلار رئیس هیأت قایقرانی استان  و روسای و اعضای هئیت رئیسه قایقرانی استان و شهرستان بندرعباس برگزار شد.
سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در مراسم  اختتامیه با تاکید بر سرمایه گذاری بر روی نسل نونهالان و نوجوانان به عنوان سرمایه های آتی قایقرانی کشور گفت: از برنامه های مهم فدراسیون برگزاری مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان هم  اظهار داشت: استان هرمزگان با دارا بودن ورزشکاران قهرمان صاحب مدال کشوری و بین المللی در رشته قایقرانی نیازمند توجه جدی در توسعه اماکن و راه اندازی پیست های استاندارد قایقرانی در سطح شهرستان های استان است و امیدواریم با همکاری مسئولین استانی و فدراسیون این امر تحقق یابد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها